enlvru
Jaunumi

Daļa Jelgavas pilsētas iedzīvotāja kartes īpašnieku jau saņēmuši jaunas kartes

Daļa SEB bankas klientu, kuri kopš februāra sākuma tehnisku iemeslu dēļ nevarēja veikt norēķinus par braucienu pilsētas sabiedriskajā transportā ar Jelgavas pilsētas iedzīvotāja karti vai skolēnu apliecību, jau ir saņēmuši jaunas kartes. Kopumā līdz 17. februārim jaunas kartes aktivizējuši vairāk nekā 1550 iedzīvotāji.

Aptuveni 500 klientu, lielākoties seniori, nelieto internetbanku, kā arī nav norādījuši savu kontaktinformāciju, līdz ar to nav informēti, ka jauno karti var saņemt filiālē. Aicinām klientus, kuriem nedarbojas esošā karte un kuri nav saņēmuši nekādu informāciju, sazināties ar banku, jo visdrīzāk jaunā karte jau ir izgatavota un tai var doties pakaļ uz filiāli.

Jāatgādina, ka gan iedzīvotāja kartes, gan skolēnu apliecības no jauna tiek izgatavotas automātiski un atkārtoti tām nav jāpiesakās. Iedzīvotāji, kuri izmanto internetbanku, jauno karti saņem pa pastu savā dzīvesvietā un var paši to aktivizēt internetbankā vai mobilajā lietotnē. Instrukcija, kā aktivizēt karti, ir pievienota sūtījumam.

Savukārt tie iedzīvotāji, kuri neizmanto internetbanku, jauno karti var saņemt Jelgavas filiālē Akadēmijas ielā 3 no pirmdienas līdz trešdienai no plkst. 9.00 līdz 17.00, ceturtdienās no plkst. 8.30 līdz 18.30 un piektdienās no plkst. 9.00 līdz 15.00. Uzaicinājums ierasties pēc jaunās kartes personīgi tiek nosūtīts ar īsziņas starpniecību uz klienta norādīto kontakttālruni – pēc jaunas kartes uz banku jādodas tikai tad, kad saņemta uzaicinājuma īsziņa. Turpat filiālē karte tiek aktivizēta, un pēc kartes aktivizēšanas tai automātiski tiek piesaistīti klienta kontā esošie līdzekļi un piešķirtie atvieglojumi. Jaunā karte sāk darboties nākamajā dienā pēc aktivizēšanas. Pēc jaunās kartes aktivizēšanas vecā karte vairs nedarbojas.

Ja rodas jautājumi par jauno karšu aktivizēšanu, iedzīvotāji aicināti sazināties ar banku, zvanot pa tālruni 26668777 vai rakstot vēstuli internetbankā.